-
Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml
Nowość
![Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml](/images/zooikanat/1415000-1416000/Olej-do-dyferencjalow-15-000-cSt-50ml_%5B1415509%5D_480.jpg)
![Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml](/images/zooikanat/1415000-1416000/Olej-do-dyferencjalow-15-000-cSt-50ml_%5B1415509%5D_480.jpg)
![Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml](/images/zooikanat/1415000-1416000/Olej-do-dyferencjalow-15-000-cSt-50ml_%5B1415510%5D_480.jpg)
![Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml Olej do dyferencjałów 15.000 cSt - 50ml](/images/zooikanat/1415000-1416000/Olej-do-dyferencjalow-15-000-cSt-50ml_%5B1415510%5D_480.jpg)
Symbol:
TOR/17315
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14.5 |
Dostępność |
|
Waga | 0.06 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 3410569557742 |
Zostaw telefon |
Olej silikonowy przeznaczony do wypełniania dyferencjałów o gęstości 15000 cSt.
Działanie dyferencjału różnicowego, polega na utrzymywaniu różnicy obrotów pomiędzy kołem zewnętrznym, a wewnętrznym w czasie wykonywania zakrętu. Zapobiega to stałemu poślizgowi jednego z kół, który byłby spowodowany taką samą prędkością obrotu kół poruszających się po różnej długości drogach. Koło zewnętrzne podczas zakrętu, zawsze pokonuje drogę dłuższą niż koło wewnętrzne i brak zróżnicowania prędkości, powoduje stały poślizg jednego z nich, uniemożliwiając prawidłową kontrolę pojazdu. Przykładowo, na torze off-road, często korzysta sie z większej gęstości (lepkości) oleju silikonowego, a na gładkich torach o dużej przyczepności z mniejszej gęstości, co w tym przypadku pozwala na bardziej naturalny poślizg i większą kontrolę nad pojazdem.
Działanie dyferencjału różnicowego, polega na utrzymywaniu różnicy obrotów pomiędzy kołem zewnętrznym, a wewnętrznym w czasie wykonywania zakrętu. Zapobiega to stałemu poślizgowi jednego z kół, który byłby spowodowany taką samą prędkością obrotu kół poruszających się po różnej długości drogach. Koło zewnętrzne podczas zakrętu, zawsze pokonuje drogę dłuższą niż koło wewnętrzne i brak zróżnicowania prędkości, powoduje stały poślizg jednego z nich, uniemożliwiając prawidłową kontrolę pojazdu. Przykładowo, na torze off-road, często korzysta sie z większej gęstości (lepkości) oleju silikonowego, a na gładkich torach o dużej przyczepności z mniejszej gęstości, co w tym przypadku pozwala na bardziej naturalny poślizg i większą kontrolę nad pojazdem.
- Gęstość: 15.000 cSt
- Przeznaczenie: do dyferencjałów
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci